piątek, 13 marca 2015

DIY



Kilka piątkowych fotek, weny do pisania - nie ma ........
Weekend mam pracujący, pogoda brzydka więc nici z ogródka.....
a trawnik czeka .......:)

Kilka osób namawia mnie na założenie strony na FB, od którego stronię mocno,
 czytam właśnie ich regulamin i oczom nie wierzę...... 
jest tak obostrzony jak Alcatraz i wszystkie banki świata razem wzięte... 

Czy ja dobrze rozumiem, że  na zdjęcia i materiały, które tam udostępniamy - 
przekazujemy im uprawnienia zezwalające im nawet na sublicencje....?
Oczywiście przy blogach osobistych i takich luźnych sprawach nie ma to znaczenia - ale przy firmowych ?

Może ktoś coś mi podpowie?
bo ja chyba będę to przerabiać tydzień.....

SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY, KONKURS

SZPILKIWSZAFIE.BLOGSPOT.COM, SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY, KONKURS


SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY, KONKURS


DZIŚ HERBATKA Z TULIPANKA........usechł się bidulek :)

Ta płyta to mi się zaraz zedrze do cna, chyba się zapiszę do fanklubu, bo ostatnio ZAKOPOWER to u mnie zamiast kawy.SZAŁ. 


Dziewczyny,mam jeszcze całą stertę modeli do oddania w dobre ręce - dziś wpadła mi jakoś pod obiektyw taka tuniczka, w zasadzie dwie, dość krótkie, prosty fason, bardzo wygodny- czy ktoś by chciał ? 

Postaram się poszukać więcej rzeczy, które nadawały by się na wiosnę - choć więcej mam zdecydowanie zimy i jesieni. 
też 36.

Jeśli się Wam podoba to wrzucę je na konkurs i oddam 
tej, która dobierze najlepsze buty i wiosenną kurtkę czy płaszczyk, albo co tam sobie umyślicie.


SZPILKIWSZAFIE.BLOGSPOT.COM


SZPILKIWSZAFIE.BLOGSPOT.COM





Miłego weekendu !

A. 


P.S
czytałam dziś sobie wpis Julii, w szafieTosi i przypomniałam sobie swój wpis:

http://szpilkiwszafie.blogspot.com/2013/04/od-autora-life-co-sprawia-jakimi.html

Teraz to nie wiem czy płakać czy się śmiać..............
Pamiętam, że byłam tak wkurzona, że musiałam to z siebie wyrzucić :)
a  po białym winie- to mam wenę do pisania, że hej !


2 komentarze:

  1. no nie zaczynam się odchudzać!!!!! ale do 36 to bym umarła po drodze :)))))))))))))) kurcze a jak ślub miałam za pasem ,to kolega mi powiedział, że tylko Dom Dziecka (taki sklep na Pietrynie) mi został ,żebym coś na siebie dostała :))))))))))) sprawiedliwość życiowa nooooooooo ...
    co do P.S.
    kochana Ty jeszcze nie wiesz jak Cię zmęczą dziwni ludzie w szkole i gimnazjum :)))) buźka i WENY życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tutaj fajnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.