poniedziałek, 30 marca 2015

DIY JAK PRZEROBIĆ T-SHIRT


DIY

JAK PRZEROBIĆ STARY T-SHIRT




Jako, że pracę czas ruszyć to rzucam taki drobiazg na rozgrzewkę !

T-SHIRT

TSHIRT H&M

Ona jest gorzej niż zwyczajna, jest 
 za DUŻAAaaaa wygląda jak " po mężu" albo po ciąży, 
ale jak człowiek nie przymierza i kupuje - 
to tak czasem wychodzi. 

Uznałam, że nie wypada w niej nawet spać, więc albo na ścierkę do podłogi - ooo a ścierek ze starych koszulek to ja mam całą szafkę :)

 no albo coś sensownego trzeba z niej zrobić. 


TSHIRT H&M





A tak wygląda po. 
Odcinamy dół z wykończenia, bo inaczej frędzelki będą źle wyglądać.
A dalej to już co komu do głowy przyjdzie :)

Widać, że poszerzyła się dołem i zyskała jakiś kształt. 
Oczywiście to co zrobimy na przodzie to już co komu się podoba :)
Ja wybrałam takie literki z materiału- do nagrzania. 


Szary z żółtym jednak fajnie wygląda, prawda ?


TSHIRT - H&M


A tak minął mi weekend, spokojnie i z dobrą pogodą. 
Tyle, że nic nie poczytałam choroba- zła jestem przez to, ale za to w ogródku już pierwsze rewolucje - bo cześć roślinek poprzenosiłam w inne miejsca, oczywiście dużo lepsze:) i oczywiście, że było to konieczne :)

To się chyba nigdy nie skończy !



szpilkiwszafie.blogspot.com  agnieszka ładno

A jak u Was po odpoczynku? 

Zaraz święta i znów mamy wolne.
Ja do świąt to tak średnio na jeża, jakoś mi nie w głowie, ale cóż może zrobić mama........zakasać rękawy i do pracy.
stół, jajka, dekoracje - może coś tam się mi wykluje prze te kilka dni jak poszperam u Was na blogach :)



przeróbki, szpilkiwszafie.blogspot.com agnieszka ładno

A. 



14 komentarzy:

  1. wygląda super :) trzeba w takim razie jeszcze brzuch ogarnąć i można pokazywać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tez założyć pod spód podkoszulek na ramiączka i ju !

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to masz rację :)) nigdy nie noszę koszulek warstwowo i zawsze zapominam o takim rozwiązaniu :)

      Usuń
  3. Haha. Super robota! W sumie to dużą część moich starych ciuchów mogłabym w ten sposób 'odświeżyć' :D Bardzo lubię ogólnie podkoszulki, więc idealnie by to pasowało. Teraz kupiłam sobie pierwszy widoczny tutaj https://www.gaia.com.pl/odziez/podkoszulek.html. Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dlatego warto kilka razy zastanowić się zanim coś wyrzucimy. Nadawanie nowego życia starym ubraniom to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Wygląda naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  6. Modna odzież damska na wyciągniecie ręki, wystarczy tylko trochę kreatywności. Super pomysł, koszulka wyszła bardzo fajnie. Idealnie pasowałaby do spodni z wysokim stanem i sweterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przykład jak zwykła koszulka może stać się bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta przeróbka wyszła rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam że jest to bardzo ciekawy pomysł na przerobienie starej koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pomysł mnie zaciekawił. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.