poniedziałek, 30 marca 2015

DIY JAK PRZEROBIĆ T-SHIRT


DIY

JAK PRZEROBIĆ STARY T-SHIRT




Jako, że pracę czas ruszyć to rzucam taki drobiazg na rozgrzewkę !

T-SHIRT

TSHIRT H&M

Ona jest gorzej niż zwyczajna, jest 
 za DUŻAAaaaa wygląda jak " po mężu" albo po ciąży, 
ale jak człowiek nie przymierza i kupuje - 
to tak czasem wychodzi. 

Uznałam, że nie wypada w niej nawet spać, więc albo na ścierkę do podłogi - ooo a ścierek ze starych koszulek to ja mam całą szafkę :)

 no albo coś sensownego trzeba z niej zrobić. 


TSHIRT H&M





A tak wygląda po. 
Odcinamy dół z wykończenia, bo inaczej frędzelki będą źle wyglądać.
A dalej to już co komu do głowy przyjdzie :)

Widać, że poszerzyła się dołem i zyskała jakiś kształt. 
Oczywiście to co zrobimy na przodzie to już co komu się podoba :)
Ja wybrałam takie literki z materiału- do nagrzania. 


Szary z żółtym jednak fajnie wygląda, prawda ?


TSHIRT - H&M


A tak minął mi weekend, spokojnie i z dobrą pogodą. 
Tyle, że nic nie poczytałam choroba- zła jestem przez to, ale za to w ogródku już pierwsze rewolucje - bo cześć roślinek poprzenosiłam w inne miejsca, oczywiście dużo lepsze:) i oczywiście, że było to konieczne :)

To się chyba nigdy nie skończy !



szpilkiwszafie.blogspot.com  agnieszka ładno

A jak u Was po odpoczynku? 

Zaraz święta i znów mamy wolne.
Ja do świąt to tak średnio na jeża, jakoś mi nie w głowie, ale cóż może zrobić mama........zakasać rękawy i do pracy.
stół, jajka, dekoracje - może coś tam się mi wykluje prze te kilka dni jak poszperam u Was na blogach :)



przeróbki, szpilkiwszafie.blogspot.com agnieszka ładno

A. 



3 komentarze:

  1. wygląda super :) trzeba w takim razie jeszcze brzuch ogarnąć i można pokazywać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tez założyć pod spód podkoszulek na ramiączka i ju !

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to masz rację :)) nigdy nie noszę koszulek warstwowo i zawsze zapominam o takim rozwiązaniu :)

      Usuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.