poniedziałek, 27 czerwca 2016

KAMYCZKI - NAJLEPSZE WAKACYJNE ZABAWKI DLA DZIECI.



W tym roku namiastka wakacji póki będą przedłużóne wekendy, do urlopu jeszcze daleko- 
jednak dzis przypomniałam sobie stare zdjęcia.

Przypominają mi tez one, że na wakacje - u nas - nie ma najmniejszego sensu zabierać domowych zabawek..............:)

ile my sie tego natargalismy na plażę i z powrotem,
a w obiegu była łopatka, kamyczki, piasek i woda, 
zarówno na plaży jak i na balkonie.







wakacje,lato


szpilkiwszafie.blogspot.com, wakacje nad morzem, kamyczki

Co do ubrania moja walizka w 60% okazuje sie z reguły zbędna bo dzieci biegają albo w kostiumach, albo w sukience mamy :)

teraz przygotowujemy szybką serię sukienek na lato - takich najwygodniejszych na wakacje - czy macie swoje ulubione fasony - takie nieśmiertelne które zakładacie i od razu czujecie się wspaniale? 

Ja mam takie dwie -i mam ochotę zrobić sobie takie dwie nowe - 
mam też pomysł na tkaninę - bo w sklepie jadnak zawsze coś mi tak nie do końca gra ,
czy któraś z Was zrobiła może obiegówke po sieciówkachw tym temacie - jest coś ciekawego ??


lato,wakacje


forografia , lato, wakacje


motto,plakaty



Pozdrawiam;
Udanego lata ! 

A. 

To na pierwszym zdjęciu to żyrafa :)

KAMYCZKI, NAJLEPSZE WAKACYJNE ZABAWKI DLA DZIECI 

7 komentarzy:

  1. O, ja w sieciówkach już wieki nie byłam!! Moje ulubione suknie na lato to oczywiscie te dlugasne i zamaszyste i przewiewne, najchętniej z batystu lub cieniutkiej bawełny. Kamyki, piasek i woda...kiedy byłam dzieckiem też mi wystarczały do szczęścia! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! jak miło Cie widzieć :)
      Wiesz co - i moje tez takie ulubione :)To co - będziemy szyć ? :)
      Uściski dla Ciebie !\
      A.

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia! My kamyczki zbieramy zawsze i wszędzie...potem malujemy, układamy, sklejamy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas dzieci też kochają kamyki różnego rodzaju, a potem różności z tego powstają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.