piątek, 26 lutego 2016

MAMA W PRACY.


Oj, ja dzis mam lenia.....
Jak się zaraz nie zrobi cieplej to nie wytrzymam.


Dobrze, że juz piątek.

Kilka fotek z pracy - ponieważ ostatnio moje życie prywatne - po za gotowaniem i sprzątaniem domu- w zasadzie nie istnieje....

Czasem sie zastanawiam czy ten powrót do pracy to był taki super pomysł....

Jeszcze nie znalazłam równowagi między praca a domem - choć jest juz zdecydowanie lepiej niz na początku ..

Aby do wiosny - aby do wiosny !

dobra materia, wykroje, spódnica ołówkowa, szpilkiwszafie


Spódnica ołówkowa - na zimę bo z pikówki na kurteczkę.
Dla tych co lubia miec cieplutko :)

Jakby ktoś miał ochotę taką uszyć albo - zapraszam do Dobrej Materii http://www.dobramateria.pl/




Mój piekny nabytek, nie mogę się na nią napatrzeć - choć z haftowaniem jeszcze zbyt nie ruszyłam- musze nadrobić - bo można takei fajne rzeczy na niej zrobic.











Ostatnio moje dziecko przyszło do mnie do kuchni zapytac ile mam lat.....:)


Wrócila po chwili z tym :)

I tak  mama ostęplowana.
Ta strzałka to już w ogóle thebest - jakby sie ktoś nie orientował o co chodzi :)




Dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem. 

Postaram się niebawem napisać - co ja robiłam żeby pozbyć sie pasożytów u dzieciaków. 
Też będzie dużo.

Udanego weekendu !



4 komentarze:

  1. Miłego weekendu Aga :)
    ps. u mnie śnieg, to nastrój raczej zimowy :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka z pikowki to genialny pomysl!! Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga to była bardzo dobra decyzja !!! zobaczysz niczego nie będziesz żałowała ...gdybym miała taką szansę żeby zyć od poczatku ...no może tak od 15 lat wzwyż ,to myślałabym zupełnie inaczej ...siedzenie w domu wcale mimo wszystko nie jest dobre dla dzieci ..i dla siebie samej też nie !!!!! a pomysł na siebie miałaś taki że czapki z głów :))))) piękna pracownia ,piękna i młoda TY ,a projekty co jeden to ładniejszy :))) buźka ...p.s... Ewa nie zagląda do neta ....chyba ,że się z Tobą kontaktowała bo jej aila puściłam ...ale obstawiam pierwszą opcję raczej .....

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.