środa, 8 kwietnia 2015

GIVAWAY - TKANINY


PREZENTY- GIVAWAY,  ROZDANIE - KUPONY, TKANINY WŁOSKIE


Dziś kąski dla tych z Was, które szyją bądź planują nauczyć się szyć. 

Z okazji moich wielkich porządków zarówno w szafie, jak i w asortymencie - raczej żegnam się już z sukienkami wizytowymi jako tako - 
( będę nadal tworzyć do nich dodatki i akcesoria )

Jako, że zgłębiam teraz tajniki FB to podłączyłam się do kilku grup, bardzo fajne narzędzie :) 
i tak próbuję sama zając się sama PR i reklamą - bo po puszczeniu produkcji, urządzeniu lokalu itp -
 to na to chyba nic mi nie zostanie.......

Wszystkie mądre książki radzą, zając się promocją zanim biznes ruszy - toteż oczekujcie masowych rozdań z moich skarbów.



Jeszcze przydał by się ktoś kto by mi tę przestrzeń jakoś sensownie urządził......
Może się uśmiechnę do kilku z Was o małą pomoc ? :)




ZASADY:

1.  Polub moją markę  na FB  


 https://www.facebook.com/thecostiumer?pnref=lhc 

bądź zaobserwuj bloga, bądź jedno i drugie :)

 2. Zostaw komentarz - co byś uszyła z wybranych tkanin lub co chciałbyś żeby ktoś Ci uszył .

Tyle :)



Wygląda to tak:

NR 1 -
 tęczowa satyna ( ok 1,5 m)  plus żółte paseczki ( ok 3,5 m) - obie tkaniny stabilne, nie uciągają się. 




NR 2 -
 złota przepiękna koronka włoska - cena to 21 euro za metr - także rarytas, jest wyjątkowa( ok 3,5 m ), plus tafta tez w złotym odcieniu ( ok 2 m)




 Nr 3   
jedwab w rozmyty kwiatowy motyw - to już dla dobrze szyjących -
to trudny materiał, nawet na przemysłowych maszynach. 



      NR 4 - extra siateczka - dla kogoś jeszcze .






Powiem szczerze, że nie wiem co zrobić z ostatnim  konkursem na tuniki - 
bo zgłosiły się tylko 2 panie - no i z czego ja mam wybrać.................

Myślę, że jeszcze pojawią się na inny termin, 
także jeśli komuś się podobały - to niech pilnuje mojego bloga bądź FB. 




Póki co - tyle, Uciekam do pracy ;

Pozdrawiam Was ciepło ;
A. 


27 komentarzy:

  1. Witam serdecznie. Nazywam się Ilona :-).
    Bardzo chętnie wezmę udział w tej zabawie, zakochałam się w zestawie nr 2.
    Uszyłbym córce śliczną sukienkę. Może jeszcze starczyło by materiału na sukieneczkę dla aniołka. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło Cię poznać - zaraz się rozejrzę na Twoim blogu !

      A.

      Usuń
  2. Mnie się podobają wszystkie i na każdą z osobna mam inny pomysł. Przede wszytkim sukienki i spódnice. Uwielbiam się kobieco i elegancko ubierać, ale w sklepach nigdy nie mogę znaleźć niczego dla siebie więc szyję sama :) Pomysłów mi nie brakuje, ale tkanin na ich realizację owszem, więc z każdego kawałka bym się cieszyła :)

    Na Fb też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że dołączyłaś. To prawda w sklepach rożnie to bywa i ceny są często wysokie - więc super jak można zrobić coś samemu :)

      A.

      Usuń
  3. :)
    a kiedy będzie rozstrzygnięcie tej rozdawajki? :)

    pozdrawiam - jokada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, jaki piękny jest ten zestaw numer 2... Już sobie wymarzyłam i stworzyłam wykrój na sukienkę... bylaby idealna, akurat na ślub mojej przyjaciólki! bo mam akurat idealne buty do tego materiału... kremowe, lśniące ze złotym obcasem! wszystko przepięknie by razem grało �� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pięknie ! Bardzo chciałabym zobaczyć projekt :)
      Jak narysujesz to podeślij !

      A.

      Usuń
  5. Nr 2: cudo na sukieneczkę dla mojej córci..... Idealna na komunię...Materiału akurat , ma 134 cm, także już się cieszę, jakie cudo z tego by wyszło... Także czekamy na rozstrzygnięcie... :) :) :) :) :) :) :) Pozdrawiamy
    p.s. na Fb Lubimy .. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję i zapraszam Cię częściej :) Trzymaj kciuki !

      A.

      Usuń
  6. Zestaw numer 2 jest przepiękny, uszyłabym z niego sukienkę w stylu retro - dekolt w serduszko albo karo i dół z koła, wydaje mi się, że taka suknia byłaby niezwykle oryginalna ahh.... rozmarzyłam się:) Podoba mi się również tęczowa satyna - jest taka energetyczna, idealna na wiosenną kreację, z niej uszyłabym prostą luźną bluzkę koszulową.

    Pozdrawiam :-)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh zestaw nr 3 wzięłabym !!! Ten wymagający cudowny jedwab. Stworzyłabym z niego urokliwą sukienkę dodającą sylwetce lekkości lub wiosenno-letnią bluzkę pełną marzeń ;) (jeśli ilość w kuponie mniejsza.. -nie dopatrzyłam się? )

    Pzdr! :)
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - to Ty jesteś zdolna dziewczyna, ja za Chiny Ludowe bym nie dała rady, ja na maszynie to w zasadzie zszywam - tylko takie łatwe biorę do ręki , resztę to już proszę fachowca :) :) ale mogę pomóc ze wzorem :)

      A.

      Usuń
  8. Zestaw nr 2!!! Od razu skojarzył mi się z moją sukienką, którą miałam jak byłam nastolatką. Sukienka była z koronki po prostu cudna, towarzyszyła mi w pięknych chwilach mojego życia, niestety nieoczekiwanie ktoś się na nią połasił i znikła z mojej szafy. Co bym uszyła? Uszyłabym wersję tej sukienki dla mnie już dorosłej, matki i żony, która zapracowana często zapomina jak to dobrze czasami założyć coś ślicznego i czuć się pięknie.

    Pozdrawiam
    Na Fb polubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację - ta koronka jest naprawdę przepiękna ! :) Miło mi , że się bawisz i do mnie wpadłaś !

      A.

      Usuń
  9. zestaw z beżem, mój faworyt:) piękna bluzka - z wstawkami - czemu nie:) pozdrawiam serdecznie z FB i bloglovin:))

    OdpowiedzUsuń
  10. W szyciu raczkuję :))
    Cudny zestaw numer 2, a szczególnie ta koroneczka. Myślę, że piękna byłaby z niej sukienka... Kolorystycznie bardzo podoba mi się ten jedwab, ale szyć bym się nie odważyła :))
    Banerek u mnie na blogu. Polubione na FB.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, co piękniejsze: tkaniny czy zdjęcia :-). Co do konkursu na tuniki, to myślę, że biorącym udział należy się wyjaśnienie.
    AB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo komentarzy, do tego konkursu na tuniki zgłosiły się 2 osoby :) Żadna ze stylizacji nie oddała tego czego szukałam - dlatego do dziś wprowadzę zasadę - że konkurs nie startuje jeśli nie wezmą udziału w nim przynajmniej 4 osoby.

      A.

      Usuń
  12. Witam:) od razu wpadł mi w oko numer 1, idealne na wiosnę i lato, już się widzę spacerującą brzegiem morza w takich szerokich spodniach tzw haremki lub spódnicospodnie:) nie wiem czy taka ilość materiału wystarczy?:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak tamtego za mało to mam jeszcze pomysł na siateczkę, sweterek lub tunika, do tych moich buciorów:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw numer 1, cudowna, lekka zwiewna narzutko bluzka. Nic skomplikowanego ponieważ maszyna jest u mnie dopiero od 2 tyg, a ja już jestem uzależniona od kupowania materiałów

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie. Planuję uszycie u jakiejś super Pani krawcowej takiej sukni ślubnej http://bellethemagazine.com/2015/05/wedding-dresses-by-berta-bridal-fall-2015.html Mam ogromną prośbę w związku z tym ... była by Pani w stanie napisać mi gdzie kupiła Pani tą siateczkę z dużymi oczkami, zestaw NR. 4. Nie wiem czy to jest dokładnie ten materiał jak na przedstawionej sukni ale przynajmniej bardzo podobny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie. Planuję uszycie u jakiejś super Pani krawcowej takiej sukni ślubnej http://bellethemagazine.com/2015/05/wedding-dresses-by-berta-bridal-fall-2015.html Mam ogromną prośbę w związku z tym ... była by Pani w stanie napisać mi gdzie kupiła Pani tą siateczkę z dużymi oczkami, zestaw NR. 4. Nie wiem czy to jest dokładnie ten materiał jak na przedstawionej sukni ale przynajmniej bardzo podobny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, to włoska produkcja z kolekcji 2012 firmy lisa, dostępna tylko przez agenta - hasti tekstile, oferta tylko dla firm, niestety na teraz nic mi sie nie rzuciło w oczy podobnego.czasem w dobrej materii mamy fajne stoki z produkcji,zapraszam, przykro mi że teraz nie mam jak pomóc.

      Usuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.