środa, 22 lipca 2015

DIY - JAK PRZEROBIĆ T-SHIRT


Serio.................


Zgapiłam się i przypaliłam żelazkiem  nadruk.

Ale co tam- zawsze jakieś wyjście jest ! :)

ostatnio więcej maluję niż szyję :) 


Pierwsze foto,mój ludzik z IKEA, mąż go nie cierpi - i kazał wywalić z domu !  pięknie za-pozował w pracy - prawda? :)






Zamiast kawy - nie mam  expresu - ponieważ nie kupiłam jeszcze szafki - nawet czajnika tu nie mam.

Za to sąsiadów mam cudownych !
dziś chłopaki z  CROSSFIT GCW pomogli wtargać płyty na podłogę o łącznej wadze 1400 kg........


Moi wybawcy ! :) 



Oto Pumka - po akcji ratunkowej. 

farba -tym razem stary Lucas - ale generalnie pracuję na Amsterdamie- jest thebest, gąbka do malowania  - trochę inwencji i da się nosić ! 

Póki co praca bardziej biurko -papiery - dostawcy - ale niebawem będzie więcej zdjęć. 


DIY




DIY

DIY



DIY




śniadanko też od sąsiadów - z  Hangar646

można poskakać - poszaleć i zjeść zdrowe przekąski ! 







pozdrawiam ciepło;
biorę się z pracę - zaraz trzeba sklep ruszyć ! :)

A. 

3 komentarze:

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.