piątek, 1 maja 2015

INSPIRACJE Z SIECI



foto: Z SIECI/ stylowi



Mam nadzieję, że Wasz dzień będzie taki piękny i pozytywny jak to zdjęcie - 
bo ja póki co jeszcze w pracy, piszę, rysuję, planuję, liczę- 
głowę mam jak balon :)






Jako, że aparatu od tygodnia w ręce nie miałam i nic nowego nie mam - to dzielę się z Wami takimi obrazami -
 miłego długiego, kolorowego  weekendu !



foto: z sieci


foto: z sieci


foto : z sieci 


pozdrawiam ciepło':


P.S
Dobrym ludziom, za podpowiedzi - niech los błogosławi w dzieciach, pieniążkach czy co kto potrzebuje ! :)

A.



12 komentarzy:

  1. Chciałabym pomóc, ale się nie kumam!
    Na Stylowi.pl byłam kiedyś, teraz na Pinterest jestem, więcej tego ;-) Polecam!
    Dziewczynka w spódniczce i skórka i te włosy aha ;) cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobną dziewczynką się zajmowałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie pracujesz w Warszawie - tylko tak daleko........!!! buuuuu :)


      A.

      Usuń
  3. Aguś ja nie kumam niestety ... ale tak sobie myślę, że im więcej opcji tym lepiej .....czasem widzę ten sam produkt rękodzielniczy np w wielu miejscach w sieci....kolaże przecudne !!!!!!!! udanej majówki !!!!!buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno masz rację - buziole!!! no tak mi się podoba Twój nick-że zawsze mam ochotę mówić do Ciebie " Filipku ":)

      A.

      Usuń
    2. a mów bo to moje pseudo z liceum ...więc jak ktoś woła to ja reaguję :))))))))

      Usuń
  4. Uwielbiam sklep Dawanda!
    AB

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też za bardzo nie orientuję się w tym wszystkim :)) Firmę,która tworzy sklepy polecił mi brat i ot to cała moja wiedza na ten temat :) Ja lubię robić zakupy w małych sklepach,nie przepadam za wielkimi galeriami :)Piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha :) no ja jestem dociekliwa - albo upierdliwa :) i zawsze wszytko muszę przeczytać i sprawdzić :)

      A.

      Usuń
  6. Ja sprzedaję na Da Wandzie ale liczą sobie procent od sprzedaży, mam też swój sklepik na oprogramowaniu prestashop, jest zupełnie darmowy i w całości mój, sprzedaje sie różnie raz tu raz tu. Na Da Wandzie jest o tyle fajnie że masz kilka języków i docierasz do społeczności za granicą. A nie myślałaś o etsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że właśnie go rozgryzam- podoba mi się że takie rożne fajne ciekawe rzeczy ludzie tam sprzedają :)
      dziękuję za podpowiedzi !

      A.

      Usuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.