poniedziałek, 24 czerwca 2013

JAK PRZEROBIĆ TSHIRT

 

 - ZRÓB SOBIE BIG STAR SPORT-  

CZYLI ZWYKŁY DRES W STYLOWYM WYDANIU  

 

Klasyczne szare, sportowe spodnie z odrobiną fantazji.
Do tego biały podkoszulek z kieszonką.
 Potrzebne jedynie- TWÓJ ULUBIONY ZESTAW stare dżinsy, klej, nożyczki i maszyna. 




big star

big star





dres
big star
biały tshirt
big star
 big star








Pamiętaj co nie da się naszyć z pewnością da się przykleić.
Tak zrobiłam z częścią kieszonki -tej z przodu, miała tyle szwów- a to gruby dzińs- plus tkanina z dresu, że połamałam 3 igły, dalej nie ryzykowałam dokleiłam ją z boku.
Szybko i dużo łatwiej.

Naturalnie, moje szycie to słabizna.........ale będę podsuwać tylko pomysły - jak coś mi nie będzie szło - oddaję pani krawcowej.


WAŻNE!

Nie poprawiaj rzeczy starych, wyciągniętych - takich, których juz nie wypada nosić - napracujesz sie, zużyjesz dodatki - a efekt będzie słaby i będzie to widać.
Poprawiajmy tylko rzeczy nadające się do dalszego użytkowania.







Pasujący także do spodni.






Aplikację robiłam już dawno - a tą jedną sztukę z ciekawości jak wyjdzie - zrobiłam na siatce sportowej.
Do koszulki ja przykleiłam - później docięłam - tak żeby pasowała - inaczej mogło by wyjść krzywo. 
Napis wycięłam ze starej kurtki, które robiłam już baaaaaaaardzo dawno dawno temu, do tego czarna gumka i taśma.




Lepiej ?


pozdrawiam.


A.

jak zrobić, jak przerobić, re-make , diy, DIY, zrób sam, zrób to sam, jak przerobić koszulkę, BIG STAR 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.