środa, 29 maja 2013

SEZON WIOSNA A TU NA CZARNO


Bardzo minimalistyczna sukienka dla koleżanki, która akceptuje tylko kolor czarny  i nic jej sezony nie robią różnicy :)
W zeszłym tygodniu wprowadzałam kilka nowych rzeczy do produkcji -zaczynam zupełnie nowy projekt jak dla mnie, dlatego nie mam za wiele do  pokazania na tą chwilę, za to strasznie dużo biegania - ale nadrobię niebawem !

Teraz pewnie jak większość |Polski wyjeżdżam na mały urlop nad nasze morze, mam nadzieję że będzie w miarę znośna pogoda bo ten tydzień był wyjątkowo paskudny.
Co prawda roślinki moje się cieszą.

Zrobiłam tez prawie, bo jeszcze pozostaje zamocować - huśtawkę ze starego fotela i jestem w szoku że tak fajnie wyszła :)
Jak wrócę i już ją zamontujemy to wrzucę fotki -przyznam szczerze że w życiu bym nie wpadła na takim pomysł gdyby nie Joasia z mygreencanoe.blogspot.com/
Co ta kobieta działa swoimi rękoma to ja naprawdę chylę czoła. Same piękności i cudeńka.

Dlatego tez nasz taras lekko ubogi jednak przy takiej konkurencji - zostanie wzbogacony o strefę
" Relaks -Spa" :) i zyska huśtawkę oraz leżaki.
Nadal to nie za dużo ale na początek ujdzie :)

Pozdrawiam serdecznie i udanych wyjazdów !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.