poniedziałek, 30 marca 2020

PONIEDZIAŁEK - NOWY PROJEKT - LISTONOSZKA



PONIEDZIAŁEK - NOWY PROJEKT - LISTONOSZKA 

Dzień dobry poniedziałkowo.

Sytuacja w której się znaleźliśmy jest trudna . Na około jest dziwnie. Każdy poddenerwowany...

Trochę mnie to przybija ale skoro nie mam wpływu na świat, 
to pozostaje zajmować się pracą i dziećmi jak co dzień.

A dziś -
uwaga, uwaga - sama ledwo się zorientowałam ! ostatni gwizdek na wsianie zielonego groszku.
A dobrze wiadomo, że wiosna i lato  bez zielonego  nie smakują tak samo......
Do kompletu od razu mam pomidorki koktajlowe - które są samoobsługowe a rosną jak szalone, bazylię a w weekend pewnie już zasiejemy malwy, ostróżki i inne bez których nie wyobrażam sobie ogrodu.
Dlatego naszykowałam doniczki i ziemię - i po pracy zajmiemy się tymi malusimi gwiazdami lata. 


A dziś z okazji poniedziałku do sklepu wpada -LISTONOSZKA w 3 rozmiarach .


Zapraszam Was do SKLEPu: 


wykrój na listonoszkę - wykrój listonoszka - jak uszyć listonoszkę 









Trzymajcie się zdrowo ! 
A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.