środa, 28 grudnia 2016

DIY JAK PRZEROBIĆ TO I OWO





Jakiś czas temu  braliśmy z moją ekipą udział w BARDZO SYMPATYCZNYM  projekcie DIY - dla kanału 8 tv.


























Nagrania w Dobrej Materi - NASZ INSTAGRAM : https://www.instagram.com/dobramateria/



Filmik jest  krótki - jednak ja ich nie oglądam  :)- znacznie bardziej wole swoją osobę przy biurku :)


A, że jestem mistrzem MIN - to już chyba każdy stwierdzi - choć bardzo - bardzo starałam się nad tym panować.
Niestety jestem taka wyrazista w expresji ...........:)





pozdrawiam;
A. 


3 komentarze:

  1. fajna propozycja z koszulą, podoba mi się www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne propozycje, bejsbolówka to nie moje nakrycie głowy ;a0 ale koszula i jeansy są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula świetna, uwielbiam dekoracyjne guziki i czarne wiązania :) Jeansy z regularnymi dziurami też fantastyczne, niestety nie na moje nogi ale cudne są :) Bejsbolówki jeszcze nie nosiłam, choć ostatnio daję radę w różnych czapkach, sprawdzę bo pomysł ciekawy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.