niedziela, 16 lutego 2014

 

Bardzo Wam dziękuję za udział w tej zabawie - to fajna sprawa - bo można poznać wiele nowych - ciekawych osób i blogów, 

także na pewno będą kolejne rozdania.

Wyniki. 

A raczej wynik- bo tunika tylko w 1 egzemplarzu. 
Wartość nagrody to: 145 pln.
Może następnym razem będzie coś więcej - obserwujcie!




Bardzo, bardzo wam dziękuję za podanie Waszych ulubionych kolorów, za to że miałyście chęć podzielić się waszymi preferencjami
wezmę to pod uwagę zamawiając tkaniny.


Wygraną proszę o kontakt i podanie adresu do wysyłki.
Zajrzycie na jej bloga - jest zupełnie inny, nie modowy, nie zrób sam -ale  porusza wiele ciekawych tematów i warto poczytać!
Zresztą jest tyle Waszych wspaniałych stron - że jak zacznę czytać i oglądać to nie mogę się oderwać !




 pozdrawiam !
A.


9 komentarzy:

  1. uuu jaka szkoda - no nic czekamy zatem i obserwujemy :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. EH, a tak piękna tunika !!!! gratulacje dla szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszczęśliwiłaś mnie niezmiernie Kochana!!! Wygląda przecudnie, mam nadzieję, że będzie dobra :) Cieszę się tym bardziej, że to od Ciebie, bo Twojego bloga podziwiam od początku! Dziękuję też za miłe słowa. Bardzo!
    Twój na blog na pewno też będę polecać.
    Już skrobię maila :)) BUZIOLKI!!!!!!! Dużo uśmiechu Ci wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz ja Twojego maila szukam :)) aldia.arcadia@gmail.com :)
    Dziękuję też dziewczynom za gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziękuję Wam - dziewczyny ! Cieszę się, że zaglądacie - obserwujcie bo niebawem nowe prezenty !

    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że kolejne konkursy nie przekreślają szans zwyciężczyni :)) Buziolki!!

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.