sobota, 8 lutego 2014



A to na jutro dla wszystkich poduszkowców :)


Dziś już za późno  żeby złapać dobre światło -a musi być ładnie - prawda ?


Ja jakoś nie koniecznie szaleję w poduszkach - 
ale za namową pewnych miłych dziewczyn i tym silnym wszechobecnym trendem - 

przygotowuję coś takiego :)

Z kolei ja pilnie potrzebuję nowych ściereczek do kuchni - ostatnim czasem tak mi się poniszczyły że wstyd takie powiesić kuchni -
dlatego liczę iż jutro uda mi się coś na szybko przeszyć.

Ściereczki to jest stopnień trudności w sam raz dla mnie :) 
  No t-shirt, spódniczka może jeszcze też :)
ale to już max.



pozdrawiam;

A. 

8 komentarzy:

  1. to ja przybijam piątkę tym uwielbiającym poduszki :) na razie mam po dwie czarne i dwie pasiaste - czarno białe :) własnoręcznie uszyte
    przydałaby się taka kontrastowa biała jak Twoja :) piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? :)
    No to naprawdę mania :)

    W takim razie - zapraszam jutro.

    P.S
    Super fajne zdjęcie Twojej herbatki - podoba mi się :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na razie obmyślam torebkę - jeszcze nie robiłaś z tego co widziałam :)
      jak znajdę wolną chwilę aby wybrać się na poszukiwania jakiś fajnych materiałów a potem dopadnę maszynę Mamy, bo sama się nie dorobiłam jeszcze, to wpadnę po jakieś wzory :)) mam już kilka pomysłów, ale chyba do wiosny będą musiały poczekać :) na razie gromadzę inspiracje tu http://www.pinterest.com/szpinakozerca/

      Usuń
  3. Mnie się bardzo podobają, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie taki poduszki,i jeszcze w moich kolorkach:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam poduszki, obie są cudne, ale ta biała to zdecydowanie mój typ:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj !

    I ja ją wybieram :) bo uwielbiam biały kolor w domu !

    A.

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.