poniedziałek, 22 lipca 2013

JAK PRZEROBIĆ SUKIENKĘ - DIY


KREACJA DLA CÓRKI



sukienka dla dziewczynki


sukienka na wesele

A było tak:

FOTO: TOP - PANTOFELKI - TUNIKA




Potrzebna mi była sukienki dla córki z okazji wesela w rodzinie, sukienka i oczywiście pantofelki.



 Szary top z jedwabiu w piękne drukowane róże - wykończony srebrną farbą, na który źle dobrałam tą tkaninę - bardzo długo leżał w szafie-
plus
tunika a w zasadzie zaczęty pierwowzór - nigdy nie dokończony.
Wszystko w rozmiarze 36.
Tak naprawdę musiałam tylko dopasować top na rozmiar - wyszedł z niego fason w literę A, co dla takiej małej panny jest idealne - pod spód jako halka poszła tunika.

Trochę złapać, trochę podszyć i gotowe. 

Buciki kupiłam w Smyku za 15 zł - bo ostatnia para i prawy bucik różnił się od lewego odcieniem, a  i tak chciałam je  przerobić, więc cena dla mnie super.
 Pomalowałam je srebrną farbą - 2 razy - tak żeby róż lekko przebijał, bo ładnie mienił sie brokatem - do tego zrobiłam kokardko-bombki z tiulu o takim samym wzorze jak sukienka, doszyłam metalowe bąbelki i już.
Zamiast wydać na sukienkę 100-150 zł, na buty pewnie z 60- 150 zł - wykorzystałam to co miałam w szafie.

Gotowe buciki w ZaRZE widziałam po  80-150 zł - tyle że ich jakość pozostawiała wiele do życzenia. 



Pozdrawiam
A.

zrób sam, zrób to sam, DIY, diy, jak przerobić, jak przerobić sukienkę, moda, jak przerobić koszulkę, fashion, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.