czwartek, 6 lipca 2017

LETNIE SUKIENKI - TAKA MAŁA BŁEKITNA :)


Skoro mała czarna to termin obejmujący praktycznie wszystkie  fasony sukienkę - to ja naszym małym urlopie biegam sobie w małej błękitnej - a co ! :)

Nie lubię się chwalić ani pisać zbyt dużo - ale ta sukienka jest idealna na lato, wygodna - luźna - jest w niej przewiewnie - nic nie opina - szybko się ściąga i zakłada, co na plaży jest mega plusem !


Idealna na wyjazd !


W tym roku chciałam być sprytna zrobiłam tak:

Wyjazd 14 dni - czyli 14 zestawów to naturalnie za dużo- więc podzieliłam sobie przez 2 - czyli wychodzi 7 - czyli po 2 razy ten sam zestaw na dzień.

Ale ?! 


Naturalnie zabrałam praktycznie całą letnią szafę - a i tak - oczywiście chodzę w kółko w tym samym :)

To się nazywa organizacja :)
 



diy








 Forma na sukienkę jest tutaj :
http://thecostiumer.shoplo.com/kolekcja/kolekcja-na-glowna/wykroj-sukienka-damska-nr-125-forma-odziezowa 



uściski !
A. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.