czwartek, 19 marca 2015

OTO WIOSNA I KONKURS Z TUNIKĄ


NO !
 teraz to już nikt nie powie, że to nie wiosna :)

Myślę sobie, że gdyby wiosna miała być kobieta to powinna wyglądać tak jak ta dziewczyna ! Prawda, że cudna ? ! 



Dalej, takie rożne robótki .......
i obiecane rozdanie z magazynu 
( wyślę przed świętami priorytetem, jeśli komuś będzie zależało )




SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY


SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY
foto: stylowi


SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY





SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY, KONKURS



SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY, KONKURS


Gdyby ktoś miał ochotę - to Zapraszam !

Zasady jak poprzednio: 

Rozmiar 36.

1. Zostań obserwatorem na blogu bądź polub mnie na FB

2. Wrzuć banner tam gdzie możesz,blog, FB

3.Dobierz do wybranej przez siebie tuniki - to co Ci się podoba i uważasz, ze fajnie pasuje, zostawiam Wam wolną rękę.

4. Koniecznie zostaw komentarz z uczestnictwem w zabawie. 

Zestawienie wysyłajcie na:
agnieszkaikonkursy@gmail.com 

Nagrody są 2, dla dwóch osób, które zrobią najlepsze stylizacje. 









Paczki z poprzednimi nagrodami - spakowane i dziś biegnę na pocztę -przepraszam za poślizg - 
ale się troszkę zaplatałam z zadaniami , a dzieciaki znowu mają chore uszy i są w domu :/ 

A na zdjęciu zobaczcie lampka od DECOSZUFLADA - moje pierwsza wygrana na blogach - no prawda, że musiała być moja i pasuje genialnie??!! :)
Dziękuję Ci Iza bardzo bardzo 
i czekam na drugą zamówioną, tym razem z białym kloszem !

SZPILKI W SZAFIE , THE COSTIUMER , MODA, DIY, KONKURS



Banerek :





Pozdrawiam;

A. 




Masz jeszcze 5 sekund?  - polub jeśli coś Ci się podoba i wróć jeszcze :) 
https://www.facebook.com/thecostiumer







12 komentarzy:

  1. Biała tunika z kwiatowymi aplikacjami musi być moja - w sam raz na mój ciążowy brzuszek! Już się w niej widzę przy świątecznym stole! Dziś wysyłam propozycję stylizacji :-)
    AB

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna prosta lampka :) z białym kloszem wydaje mi się, że będzie jeszcze piękniejsza
    a co do dziewczyny - wiosny to przepiękna, a zwłaszcza jej odcień włosów :) kusi mnie trochę taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie kobiety rzeczywiscie piękne.
    Tuniczki też są ładne, obie :) choć uwielbiam biel. Ja chyba niezbyt mam talent do stylizacji modowych :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !

      Oj nie zgodzę się z tym, nie ma się co zastanawiać., tylko próbować - najważniejszy jest pomysł.

      A.

      Usuń
  4. ojjjjjjjjjj jak pięknie ,wiosennie .... i ten wianek we włosach ...moje klimaty :)))) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fakt :) Dziewczyno już zaraz wiosna ile będzie kwiatów - też spróbuje taki zrobić dla małej na urodziny :)

      A.

      Usuń
  5. Ta sukieneczka z kokardką jest prześliczna! Nie wiem czy zmieszczę się w ten rozmiar, ale spróbuje swoich sił w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak? Trudny był wybór?
    AB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do udziału zgłosiły się 2 osoby - Ty A i Mrsinezzia, z pośród 2 prac to wybór jest dość trudnym zadaniem, szczególnie, jeśli i żadna stylizacja nie oddała tego czego szukałam. Dodam od dziś do zasad konkursów, że muszą zgłosić się przynajmniej 4 osoby inaczej konkurs nie startuje.


      A.

      Usuń
  7. Się wyjechało na święta to się przegapiło taki konkurs, brrrrrrrrrrrr......... :(((((((

    OdpowiedzUsuń

poznajmy się i dziękuję za odwiedziny!

A.